• De webwinkel = GESLOTEN van week 38 t/m 41 ivm privé omstandigheden
  • Week 43 t/m 47 HOGE KORTING op de producten

Heb jij Klachten , suggesties, opmerkingen , vragen over Purest.nl , leveringen of de producten?

 

Suggesties/tips

Heb je suggesties of tips zodat wij je nog beter van dienst kunnen zijn? Wij stellen het zeer op prijs als je dit aan ons laat weten, wij prefereren per e-mail, een WhatsApp bericht sturen of Bellen  naar dit nummer :
06 207 96 027. 

Garantie

De producten worden met zorg ingepakt om deze in topconditie aan je te leveren.

Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding  hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor vervanging.

 

Klachten

Het kan helaas altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@purest.nl ,
je klacht of opmerking zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen en uiterlijk binnen
2 dagen.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via:
 https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op :
http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet in behandeling is dan staat het  vrij om je klacht te melden
via het platform van de Europese Unie."