• De webwinkel = GESLOTEN van week 38 t/m 41 ivm privé omstandigheden
  • Week 43 t/m 47 HOGE KORTING op de producten

Goodies besteld en nu..

 

Ik doe mijn best om de bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden.
Bestellingen die op werkdagen vóór 18:00u worden gedaan, probeer ik dezelfde dag nog te verzenden.

Het lukt niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering iets langer duren, als dit gebeurt krijg je daar bericht van.

 

De vermelde product prijzen zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten bedragen:

€3,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen

€6,75 voor bestellingen onder de €30,-

Gratis voor bestellingen vanaf €50,-

 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL.
Over het algemeen zal de aflevering van je bestelling de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden.

 

Pakketje komt zo.. eventjes geduld je pakketje komt zo..

Je krijgt e-mails welke je op de hoogte houden van de status van je bestelling.
Er wordt ook een track & trace code meegezonden in een van e-mails, zo kan je in de gaten houden wanneer je de pakketbezorger aan de deur mag verwachten.


Liever op een afleverpunt laten bezorgen? Natuurlijk kan dit!
Je kan bij je bestelling aangeven bij welk afhaalpunt je pakket bezorgd mag worden.


Pakketten met inhoud..


Het is voor ons vanzelfsprekend dat wij ook met de verzendingen op de meeste duurzame manier omgaan.
De materialen zijn zorgvuldig uitgekozen en de producten worden geleverd in dozen welke goed passend zijn en dus niet onnodig moeten worden opgevuld met opvulmateriaal.

 

Wij gebruiken:

- Dozen van 70% gerecycled karton, en zijn 100% recyclebaar.

- Papier tape voor het sluiten van de doos.

- Bescherming producten d.m.v. papiersnippers deze zijn; 100% gerecycled en recyclebaar.

- Bescherming van de producten met zijdepapier/vloeipapier, dit is ook 100% recyclebaar.

 

En wij bieden de mogelijkheid om je pakketje op te komen halen in Barneveld.


Mag ik mijn aankoop altijd terugsturen?

Als je spijt hebt van je aankoop, mag je deze binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden GRATIS terugsturen.
Houd bij het terugsturen wel rekening met onderstaande:

  • Cosmetische artikelen (zoals crème, bruisballen, lotion, gel, shampoo) mogen teruggestuurd worden maar moeten wel in de verzegelde verpakking zitten wegens hygiënische overwegingen.
  • Reeds geopende verpakkingen kunnen wij helaas niet retour nemen.
  • Wij kunnen de retouren alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling – indien mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd.
  • Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor het retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.

Tip:
Vraag altijd om een bewijs van retour zenden. Maak de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open zodat je deze weer kunt gebruiken om de bestelling eventueel terug te sturen!

 

Hoe kan ik mijn product ruilen of retourneren?

Voldoet het product aan de voorwaarden voor retour zenden? Zo ja: Vul het meegestuurde formulier in om je retour bij ons aan te melden via e-mail. Lukt dit niet of is er iets onduidelijk? Neem dan via e-mail contact op met onze klantenservice zij helpen je graag persoonlijk verder!

Vergeet niet dat bij een volledig geretourneerde bestelling, of wanneer het totale bedrag van de niet-geretourneerde bestelling onder het minimumbedrag uitkomt om via een speciale actie een cadeau te ontvangen, je niet langer aan de voorwaarden voldoet om het bijgeleverde cadeau te houden en deze ook geretourneerd dient te worden. Retourneren is gratis bij ons!

Binnen hoeveel dagen wordt het aankoopbedrag teruggestort?

Zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding (moment dat wij op de hoogte zijn gesteld dat je iets wilt retourneren) zullen wij het gehele aankoopbedrag zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terugbetalen.

Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de producten hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat de producten terug zijn gestuurd (naar gelang welk moment eerder valt). Hoe je het aankoopbedrag terug ontvangt, is afhankelijk van de oorspronkelijke betaalmethode. Via de oorspronkelijke methode wordt er ook terugbetaald.